Wykaz

W Biurze Obsługi Klienta Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Sp. z o.o., klient ma możliwość:

  • podpisania umowy na sprzedaż ciepła,
  • otrzymania odpowiednich druków wniosków,
  • otrzymania materiałów informacyjnych oraz aktualnej taryfy ciepła,
  • sprawdzenia swojej faktury za ciepło,
  • złożenia reklamacji dotyczącej realizacji umowy i rozliczenia za pobrane ciepło,
  • uzyskania informacji o przewidywanych przerwach w dostawie ciepła spowodowanych remontami sieci.

Poniższe pliki można pobrać zarówno ze strony internetowej, jak i uzyskać w Biurze Obsługi Klienta.

Pliki do pobrania:

wniosek o określenie warunków przyłączenia węzła cieplnego (71kB) pdf
 


Wytworzył: Iwona Zielińska (9 października 2009)
Opublikował: Iwona Zielińska (9 października 2009, 14:32:46)

Ostatnia zmiana: Jan, Joanna, Joanna (13 kwietnia 2012, 07:55:10)
Zmieniono: Aktualizacja

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 4038

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij